Pomoc
pytanie poniżej, skontaktuj się z nami.
O Klubie
W odpowiedzi zostanie wysłana do Ciebie wiadomość potwierdzająca usunięcie Twojego konta Baumit Klub.
Rejestracja faktur
Status Zaakceptowana - oznacza, że punkty za tę fakturę zostały naliczone.
Status Zaakceptowano tylko 1 fakturę - oznacza, że otrzymałeś punkty tylko za pierwszą fakturę z przesłanego pliku. Pamiętaj, że 1 plik to 1 faktura. Jeśli umieścisz ich więcej, druga i kolejne nie zostaną zaakceptowane przez system – zwróć na to uwagę, bo przepadną Ci punkty!
Status Oczekuje - oznacza, że jeszcze nie naliczyliśmy punktów za tę fakturę lub mamy problem z przypisaniem do niej punktów – w takiej sytuacji skontaktuje się z Tobą osoba z działu obsługi.
Status Anulowana - dubel faktury - oznacza, że faktura została odrzucona, ponieważ ten sam dokument został dodany już wcześniej.
Status Anulowana - nieczytelna faktura - oznacza, że faktura została odrzucona, ponieważ nie jesteśmy w stanie odczytać pól niezbędnych do rejestracji: data sprzedaży, NIP odbiorcy faktury, nazwy produktów, ilości lub jednostek. Spróbuj dodać dokument ponownie i sprawdź, czy jest czytelny.
Status Anulowana - brak produktów - oznacza, że faktura została odrzucona, ponieważ nie ma na niej Produktów Premiowanych w Baumit Klub.
Status Anulowana - spóźniona faktura - oznacza, że faktura została odrzucona, ponieważ była zarejestrowana w programie po wymaganym regulaminowo czasie.
Status Anulowana - inne - oznacza, że faktura została odrzucona z innych, niż powyższe powodów. W razie wątpliwości skontaktuj się z działem obsługi Baumit Klub dzwoniąc na numer telefonu 505 414 844.