Pomoc

Witaj, jak możemy Ci pomóc?
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje
pytanie poniżej, skontaktuj się z nami.

O Klubie

Kto może przystąpić do Baumit Klub?
Do Baumit Klub mogą przystąpić firmy wykonawcze, które pracują na produktach Baumit. Nie ma znaczenia wielkość firmy. Zapraszamy zarówno naszych stałych klientów jak i osoby, które wypróbowały produkty Baumit po raz pierwszy.
Jak mogę przystąpić do Baumit Klub?
Do Baumit Klub możesz przystąpić rejestrując się w zakładce „ZAPISZ SIĘ”, którą znajdziesz w górnym menu strony.
Co zyskuję będąc w Baumit Klub?
Przystępując do Baumit Klub zyskujesz dostęp do najświeższych informacji o firmie i produktach Baumit, a dodatkowo za każdy zarejestrowany zakup Produktu Premiowanego Baumit masz naliczane punkty, które w prosty sposób zamienisz na nagrody. Sprawdź co na Ciebie czeka w zakładce „NAGRODY”.
Za co otrzymuję punkty w Baumit Klub?
Punkty w Baumit Klub możesz uzyskać za: przesłanie faktur zakupowych zawierających Produkty Premiowane w Baumit Klub, premie za przejście statusu, promocje produktowe, które będziemy komunikować w zakładce „AKTUALNOŚCI”. Warto być na bieżąco!
Za zakup jakich produktów Baumit otrzymam punkty w Baumit Klub?
Lista wszystkich Produktów premiowanych w Baumit Klub dostępna jest w zakładce „PRODUKTY PREMIOWANE” oraz w załączniku do Regulaminu. W Baumit Klub premiowane są produkty z 3 grup produktowych: Elewacje, Tynki, Masy samopoziomujące, gładzie i kleje do posadzek.
Gdzie mogę kupić produkty Baumit, które są punktowane w Baumit Klub?
Produkty Baumit możesz kupić u swojego lokalnego Dystrybutora. Wchodząc w naszą wyszukiwarkę Partnerów handlowych odnajdziesz najbliższe punkty sprzedaży w Twojej okolicy.
Czy muszę rozliczyć się z Urzędem Skarbowym za otrzymane nagrody albo przelewy na rachunek bankowy?
Tak, wartość otrzymanych nagród należy doliczyć do swojego dochodu.
Czy w loginach i hasłach do Baumit Klub pojawia się litera O, czy cyfra 0?
W danych dostępowych, czyli w loginach i hasłach do strony internetowej oraz do aplikacji mobilnej Baumit Klub stosujemy tylko cyfry 0, nie używamy liter O.
Chciałbym zrezygnować z uczestnictwa oraz usunąć swoje dane z Baumit Klub, jak mogę to zrobić?
W tym celu należy wysłać maila na adres info@baumitklub.pl z informacją o chęci rezygnacji i usunięcia danych z Baumit Klub. Należy podać imię i nazwisko oraz login lub numer telefonu komórkowego, który został przypisany do konta w Baumit Klub.
W odpowiedzi zostanie wysłana do Ciebie wiadomość potwierdzająca usunięcie Twojego konta Baumit Klub.

Rejestracja faktur

W jaki sposób mogę przesyłać faktury zakupowe za produkty premiowane do Baumit Klub?
Faktury zakupowe możesz wysyłać w formie pliku JPG, PDF w zakładce "Dodaj fakturę". Aby sprawnie to zrobić przygotuj skan lub zdjęcie faktury, którą chcesz zarejestrować na swoim komputerze. Otwórz zakładkę "Dodaj fakturę" i kliknij przycisk "Wybierz plik", następnie odszukaj na komputerze plik - skan lub zdjęcie Twojej faktury i zakończ operację klikając przycisk "Zapisz". Jeśli prawidłowo wykonasz tę operację otrzymasz o tym komunikat. Łatwiejszym i wygodniejszym sposobem jest zainstalowanie aplikacji na Twoim smartphonie. Aplikacja mobilna Baumit Klub posiada funkcję "Zrób i wyślij zdjęcie", wystarczy zrobić zdjęcie faktury aparatem smartphona, a plik trafi bezpośrednio na Twoje konto w Baumit Klub.
Czy mogę zarejestrować swoje faktury zakupowe za jednym razem na koniec danej edycji Baumit Klub?
Nie, musisz robić to na bieżąco. Zgodnie z regulaminem, punkty zostaną naliczone za faktury przesłane w terminie, to znaczy do ostatniego dnia miesiąca, który następuje po miesiącu w którym została wystawiona faktura. Jeśli np. masz fakturę z 10 lutego 2024 r. możesz ją zarejestrować do 31 marca 2024 r. Baumit Klub 2024 działa do 31.12.2024 roku, czyli ostatnie faktury z grudnia musisz zarejestrować do 31.01.2025 roku. Przekroczenie tego terminu spowoduje anulowanie faktury w systemie i nie naliczenie punktów.
Co oznaczają statusy przy zarejestrowanych fakturach?

Status Zaakceptowana - oznacza, że punkty za tę fakturę zostały naliczone.

Status Zaakceptowano tylko 1 fakturę - oznacza, że otrzymałeś punkty tylko za pierwszą fakturę z przesłanego pliku. Pamiętaj, że 1 plik to 1 faktura. Jeśli umieścisz ich więcej, druga i kolejne nie zostaną zaakceptowane przez system – zwróć na to uwagę, bo przepadną Ci punkty!

Status Oczekuje - oznacza, że jeszcze nie naliczyliśmy punktów za tę fakturę lub mamy problem z przypisaniem do niej punktów – w takiej sytuacji skontaktuje się z Tobą osoba z działu obsługi.

Status Anulowana - dubel faktury - oznacza, że faktura została odrzucona, ponieważ ten sam dokument został dodany już wcześniej.

Status Anulowana - nieczytelna faktura - oznacza, że faktura została odrzucona, ponieważ nie jesteśmy w stanie odczytać pól niezbędnych do rejestracji: data sprzedaży, NIP odbiorcy faktury, nazwy produktów, ilości lub jednostek. Spróbuj dodać dokument ponownie i sprawdź, czy jest czytelny.

Status Anulowana - brak produktów - oznacza, że faktura została odrzucona, ponieważ nie ma na niej Produktów Premiowanych w Baumit Klub.

Status Anulowana - spóźniona faktura - oznacza, że faktura została odrzucona, ponieważ była zarejestrowana w programie po wymaganym regulaminowo czasie.

Status Anulowana - inne - oznacza, że faktura została odrzucona z innych, niż powyższe powodów. W razie wątpliwości skontaktuj się z działem obsługi Baumit Klub dzwoniąc na numer telefonu 505 414 844.

Czy mogę wysyłać więcej niż jedną fakturę w jednym pliku?
Nie. W jednym pliku może znajdować się tylko jedna faktura. Fakturę z większą niż 1 liczbą stron zeskanuj do jednego pliku w kolejności numeracji stron faktury i wyślij ją przez stronę www.baumitklub.pl. Jeśli dodajesz fakturę przez aplikację mobilną Baumit Klub rób zdjęcia i wysyłaj je oddzielnie w kolejności numeracji stron faktury.
Przy zarejestrowanej fakturze pojawił się status "Anulowana - brak produktów", a tam są produkty Baumit, co mam zrobić?
Jeśli na fakturze znajdują się produkty Baumit, ale ich opis na dokumencie uniemożliwia nam jasnej weryfikacji to faktura otrzymuje powyższy status. Taką odrzuconą fakturę, można przesłać ponownie - w ciągu 3 dni roboczych - uzupełnioną o adnotację „Baumit”, potwierdzoną pieczątką dystrybutora. Wtedy punkty zostaną naliczone. W razie jakiś problemów lub wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszą infolinią.

Nagrody i przelewy

Kiedy i jaką nagrodę otrzymam za zebrane punkty w Baumit Klub?
To zależy wyłącznie od Ciebie. Im szybciej zgromadzisz odpowiednią liczbę punktów tym szybciej odbierzesz nagrodę. Aktualny spis dostępnych nagród znajduje się w zakładce "NAGRODY". W żaden sposób nie ograniczamy ilości wybranych nagród! Jeśli masz wystarczającą liczbę punktów to możesz złożyć zamówienie, w dowolnym momencie trwania programu. Nagrodę rzeczową dostarczymy do Ciebie w ciągu 14 dni roboczych, przelew na rachunek bankowy w ciągu 3 dni roboczych.
Co mogę zrobić ze środkami pieniężnymi zgromadzonymi na swoim rachunku bankowym?
Środkami zgromadzonymi na swoim rachunku bankowym możesz dysponować w dowolny sposób. Pamiętaj, że wszelkie opłaty i prowizje, które ponosisz korzystając ze swojego konta wynikają z aktualnie podpisanej umowy z Twoim Bankiem.

Co i do kiedy?

Do kiedy zbieram punkty w Baumit Klub 2024?
Nasz program trwa do 31 grudnia 2024 roku. Zgodnie z regulaminem faktury z grudnia możesz zarejestrować do 31 stycznia 2025 roku.
Do kiedy mogę wykorzystać punkty w Baumit Klub 2024?
Możliwość zamawiania nagród zamkniemy 28 lutego 2025 roku o godzinie 23:59, niewykorzystane punkty zostaną anulowane. Nasz regulamin nie przewiduje możliwości przeniesienia punktów na kolejną edycję, wypłaty 'końcówki' punktów w gotówce, czy dodania ich do innego konta.

Aplikacja Baumit Klub

Skąd mogę pobrać aplikację na urządzenia mobilne Baumit Klub?
Aplikację Baumit Klub znajdziesz w sklepach Google Play oraz App Store. Wystarczy wejść do sklepu z aplikacjami mobilnymi, do którego masz dostęp poprzez swoje urządzenie mobilne, wyszukać aplikację wpisując nazwę Baumit Klub i zainstalować ją na swoim smartphonie. Do aplikacji logujesz się tym samym loginem i hasłem, które wykorzystujesz do logowania się na stronie klubu www.baumitklub.pl. Wystarczy, że zalogujesz się tylko raz.
Czy warto zainstalować na swoim telefonie aplikację Baumit Klub?
Aplikacja mobilna Baumit Klub jest zawsze pod ręką na Twoim telefonie. Możesz w bardzo szybki sposób przesyłać faktury zakupowe – zrób zdjęcie i wyślij. Masz dostęp do historii rejestracji Twoich zakupów, punktów oraz dostępnych nagród. Jesteś na bieżąco z aktualnościami, masz możliwość zamawiania nagród rzeczowych oraz przelewów w łatwy sposób. Aplikacja Baumit Klub jest darmowa, do sprawnego działania wykorzystuje internet, koszt połączenia internetowego jest zgodny z aktualną taryfą Twojego operatora komórkowego.